onsdag 23 november 2016

på Måndag fylller Skäggiga mannen år


På måndag fyller maken år ... klurar lite på present frågade om vi skulle bjuda på mat eller gofika på föselsedagskvällen... - Jag känner för glögg och gofika blev svaret...
ofta fyller han år på självaste skyltsöndag men i år blev det på en måndag liiiite mindre stressigt så 

foto Daneilla Witte

Jag går verkligen i funderingarnas tider... GAAAH 
det är mest färg och tapetval till nya rummet 
Snyggt med kalkkfärg.. liv i väggen!

Lite Julfynderingar  åxå såklart i förgår blev jag så GLAD
Lyckan är att få fira Julen med familjen OCH PAPPA
så blir det Han stannar i Älvsbyn i år ... jag har ju bara honom kavar så just den dagen är jag allt rätt så snål om honom... Min mamma var SÅ JULIG och hon saknas ju såklart extra och då är det skönt att få rå om pappsen iallafall.


Inga kommentarer: