fredag 7 december 2007

Bloggandet "ger" mej så mycket

Go fredag på Er
Sprudlande härligt med fredag (skall berätta solskenshistoreien om min hylla som såldes om jag bara får ordning på överföring på bilder från mobil till datorn)
Tänk vad bloggande Ger =)
Nya vänner, ideér i mängder, nya kunder till butiken som kanske annars inte skulle hittat hit.
otrolig feedback. och nu även Julbak *fniss* Lena På Cafe Rävasten tittade förbi i går och tänk aldrig har jag julbakat så snabbt som nu när hon levererade min beställning. så tack vare bloggen har "Jag" julbakat. titta vad som damp ned i min brevlåda detta tack vare bloggande med Tack snälla Junhe med bloggen Mangelboden sakerna kommer från "vackra små Ting" helt ljuvligt hjärta från kayene och ett bedårande kort från Jeanne d`Arc Living. Detta upplyfte verkligen mej när jag kom hem så trött från jobbet.
Sedan mina vänner finns det två måsten i dagens inlägg Nr1/ Missa inte nya nummret av Interior magasinet

Tidigare har jag ju visat bilder från underbare norrmannen Paul Lowe bägge bildserierna jag visat tidigare är med i nya nummret =)

Nr 2 Missa INTE Hägnans Julmarknad i Gammelstan Jag hade bokat plats för att stå och sälja där i helgen, men i går avbokade jag min plats. Allt Jobb Med Julbodan ,känner mig ganska ensammen i den arbetsinsatsen. Då jag inte haft nån hjälp, betyder det att jag har jobbat där kvällar - och de kvällarna skulle jag ha producerat det jag skulle på julmaknaden så blev det med det . Jag är i alla fall gla att jag kunnde inse fakta och avboka, svårt när man är en sån som ska vara med på "allt".Besöka hägnans julmarknad ska vi ai alla fall.

Här är en bild på ett av mina mest fantasktiska projekt (min son) när vi besökte hägnan i somras. Den andra bilden visar bägge underverken och vännernas barn=) fredags Kramen till er ALLA som tittar in och verkligen kram till er alla som tar er tid att skriva en rad bland kommentarerna.

15 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

Ska döpa om din sida till "Farliga sidan" ´-Oj så mycket vill ha! Vem har föresten sagt att julen ska vara tid för vila & rekreation, stämmer inte på dej iaf.
Sköt om dig
Ulla-Bella

Ljuva ro sa...

åh så mkt fint du visar! den där hyllan i förra inlägget är superfin, vill ha!!!!

Lilla Blanka sa...

Vad gulligt av Junhe att skicka de söta sakerna!
Håller med dig om Bloggandet..det ger väldigt mycket! Jag är så glad att jag börjat blogga aktivt, dvs inte bara smygtitta på andras bloggar o inte ha någon egen.
Sedan jag startade min egna blogg o började engagera mig i andras har jag fått många vänner och massor av inspiration!
Feedback o tips o råd är guld värt!
Kram vännen!
Ha en bra helg!
Mia

Solsjö - Under en vind sa...

Visst ger bloggandet massor! Tips, idéer, inspiration, vänskap, feedback osv osv....Det finns fler inredningstokar alltså.....
Fint du fått på posten!
Jag köpte Interior tidningen häromdagen...hade aldrig sett den innan.....Passade bra när man var hemma med sjuk son....
Ha en topenhelg!! Kramar till dig!

junhe sa...

*fniss*...delad glädje är dubbel glädje =) önskar dig en trevlig helg/ kram junhe

organic-lizzi sa...

Så hyggelig med overraskelse i posten da:-) Noen ganger litt leit å innse at man ikke rekker alt!Men sån er det jo.Godt du hvertfall tar deg tid til å besøke markedet da..
Kos helg til deg.
klem Randi

faster atta sa...

vilken underbar hylla du visar i det förra inlägget. Jag funderar på att inhandla något likande att ha på en av väggarna i köket. har 'även sett en jättefin från Madam stoltz ( stavas det så??) i en underbar butik i Nyköping idag, men jag tror att den är lite för liten... velar, mäter och funderar....

kram

Maria sa...

HEj!
Så synd att du inte står på julmarknaden, men roligt om du kommer dit...och kanske ger dig till känna??

Skatan sa...

Instämmer om bloggeriet! Tittar in för att önska en trevlig kväll : )

/Skatan

PS - underbar hylla i förra inlägget!

Dorthe ♥ sa...

Visst är det härligt med paket...och speciellt, när dom inte är väntade. Du förtjänar dom...det är helt säkert!

Kramar
Dorthe

Kamomilla sa...

Ja, ibland måste man se sanningen i vitögat, att man inte räcker till allt hur man än vill... Bra att kunna säga nej också fast man hur skulle vilja vara med.

Man ska orka och hinna njuta lite också!

Kamomilla

MiaMaria sa...

Visst är det underbart att få nya vänner.....via bloggandet.

Ta det lugnt och må så gott!
Miamaria

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Det är jättekul med bloggandet...så många vänner man funnit här i vårt avlånga land.Det känns som om man kan berätta allt å man får hjälp med allt....härligt.Fast hela världen kan läsa...hihi.
Kram Pernilla

Rosengårdens Inredning sa...

Din sida är helt i min stil. Mycket vitt. Tack för ditt inlägg på min blogg. Hur hittade du den?
Min hemsida är www.rosengardensinredning.se och där kan du gå vidare till min blogg, men hur hittade du den?
Mvh Malin

Brunkullan sa...

Å vilken butik!! Jag vill ha allt jag:-D

Din lilla pepparkaksgumma var så bedårande!! Jag anar att den numer äldre lucian kommer vara lika söt!!

Susanne