lördag 15 december 2007

Quic Kutz

Lördag Igen jobbar alla dagar fram till jul så just lördags känslan finns ju inte, men kunderna är så glada på lördagar så det märks.
Vår dotter ska sitt på Tomte bodan i helgen och Pyssla/dema
Idag Lördag visar hon

Hel fiffig tång där du byter textmotiv som trycker mönster i Papper & Tyg Kartong bra om man vill gör skyltar kort tavlor & Scrap booking
toppen Jul klapp även till äldre barn och vuxna bra att ha i butiker när man ska göra egna skyltar och prismärka. Bra På förskolor och skolor och till alla oss Pysselgalna.
Julens Set ser Ni här Nedanför Ett lite coolt alfabet + Snögubbs satsen, siffror och tecken levereras i en kul bubbla med snö i =)

här några fiffiga ideer som gjorts av X-mas setet ovan

oj det blev minibilder sorry

I morgon ska jag visa vad Dottern ska pyssla med i butiken på söndag.Ha en go helg Sambon jobbar fre 16.00-Mån 08.00 så det kanske blir lite pyssel hemma i helgen när vi är ensamma...

7 kommentarer:

Maria sa...

Jättekul grej! Så myket kul man skulle kunna hitta på med en sådan.

Solsjö - Under en vind sa...

Jag hade en sån...men sålde den då den tyvärr mest låg ett skåp.....
Men den är verkligen bra! Önskar dig en toppenhelg! Kram!

Guldkorn i min vardag! sa...

Är tomtebodan öppen på söndag?
Hoppas..
Kram Ulla-Bella

Randi sa...

Så läckert! Så kreativ man kan bli rätt verktyg. En sån skulle man förstås ha.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Randi

Nygammalt sa...

Det lät som en mycket bra grej! Kan tänka mig att den är kul för barnen.

Det var en söt pepparkakstjej du har! =)
Ha en trevlig 3e advent!
Kram.

Engsroom sa...

Vill önska dig en trevlig tredje advent! Kul grej det där, vad fina saker man kan göra.
Ella

Elaine sa...

Hoppas tomten kommer med en Quic kutz till mig, det hade varit toppen. Får se till att vara lite extra snäll i dagarna framöver så kanske min önskning blir uppfylld.

Ha en skön söndag!
Klem!