fredag 4 juli 2008

Knalledags Fredag

Nu dimper det ned sommarhälsningar från leverantörerna i mailboxen de aviserar semesterstängningar OCH nya katalogsläpp så idag bjuder jag på Kransilnikoffs sommar bild med vinter text =) passar bra idag då vi även förbereder en härlig fest, ni måste ju åxå få lite "ögongodis"'

bild från snippet & ink

Idag har vi *Knalledag* här då alla butiker flyttar ut varor till knallepriser på Gatan =) så idag ska det fyndas (har redan laggt undan några här på den egna butiken). Njut av denna fredag nu, min fredag kommer att gå i riktig BINDEFELDT anda...

bild från Snippet & ink
Imorgon ska jag och några kompisar till stan och bli "mejkade" på make up store... men får sedan ta ut de 495:- i varor så imorgon blir det en påse med flärd med hem åxå... innan det är dax för FEZT i goda vänners lag

Stressed for success! hugs =)

10 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Vad spännande det lär både med rean och festen.Lycka till och ha en skön helg

Jema Rose sa...

Vad roligt du ska ha det !!!

: )

Kram & trevlig helg!

/ Jenny

<3

Annas skattkammare sa...

Låter som en toppen helg! Ha det så bra! KRam /Anna

Lilla huset på prärien sa...

Härligt! Vilka fina bilder... inte för att jag längtar till höst och vinter. Men visst är det fint med ljus o mys!?

Kram Jenny

Bodil sa...

Då får jag hoppas att det blir den lyckad fest.
Kram och trevlig helg!
Bodil

LantlivsAnette sa...

Åhhh ha det så roligt då Pinglan ;)
Kram Anette

PiaMaria sa...

Jättefina bilder du har på din blogg!
Ha en fin helg!

mvh PiaMaria

C De-sign sa...

Utlottning inne hos mig... missa inte det! Kram fr C

Under en vind sa...

Härliga inspirationsbilder!!

Hoppas att helgen varit toppen! Stor kram!

Alviken sa...

Jättefina bilder, verkligen snyggt!!
Ha det gott!
Kram Maria