tisdag 29 juni 2010

vi laddar inför fredagens KNALLEDAG

På Sommaren tar jag nog vara på dagarna liiite mera! igår tog jag ut en halvtimmes komp körde till Boden hämtade upp en kompis på hennes arbete och sedan åkte vi vidare till Luleå... vi hann med favvo klädesbutiken Rabalder... köpte en bedååååårande sommarminirutig klänning i rött & vitt förutom det hann vi kolla in några andra plagg + en gomiddag på ALLSTAR (sport resturant)

Detta gjorde vi EFTER JOBBET!!!! inte slösa bort en hel ledig dag eller så...

Jag ÄR ju sugen på En til lRoberts Radio hemma vi har digitalvarianten en blommig gobit men denna röda är ju bara FÖR snygg ... eller den vita!!!! Suck skulle galant vilja ha en i varjde rum dunder LJUD och karamellsnygga !

På FREDAG ä rdet "Knalledag" i vår By butikerna flyttar ut på Storgatan och det rensas reas fyndas och laddas med SPECIAL varor... vi jobbar nu med att ladda inför fredagen ...

DET ÄR SÅ KUL
Ha det bäst

1 kommentar:

Anette sa...

Önskar att jag kunde vara med på knalledagen men tyvärr så jobbar jag... Hoppas ni får sälja mycket=) Vill också ha en Robert;)

Kraaaaam/Nettan