lördag 26 maj 2012

en två TRE gånger GRÖNT

Jag är försommar kär just nu
idag blir det att vara ute i solen till fågelkvitter sång
och massor med jord under naglarna!
Sedan har jag verkligen öppnat plånkan och allt i GRÖNT
GAAAAH har trillat dit hårt och hänsynslöst
Calou träskorna... Gröna med korsband och prickiga ME LIKE!!!
skon heter Lilly och du hittar den HÄR

Liberty klänningen från bästa AVOCA här på min kompis Catarina på modevisningen
kolla in översta bilden jag älskar den lilla saxen som dekoration på klänningens ena sida
FINEMANG eller hur!
den hittar du i vår butik och HÄR
 Tant blå är faktiskt lite tant grön denna veckan jag tror det är ren skär sommarlängtan och den dag som denna får man utlopp för de känslorna!
I torsdags när sonen var på provfilmning i Skellefteå trillade jag dit på en klänning
kolla in tyget! ECO bomull !!!!
hittade bara en minibild på Indiska ... men den är så 60-70-tal på någotvis och kalaspris 399:-
mega sommrig som en sommaräng!
här kan du klicka hem den om du inte har Indiska i närheten!
Ha nu en FABULÖS lördag och i kväll gäller det att hålla tummar och tår för
LOREEEEEN
you go GIRL !!!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Fiiiina Chatarina!! Visst blir man lite lättare i hjärtat när det blir så fina dagar som i går. Men vad hände? Vart tog sommaren vägen?

Hoppas dottern snart är helt återställd igen.

~Ingrid