söndag 13 maj 2012

Så nöjd över gårdagen!!!

Hurra igår hann jag vara hemma och ute på görden i 5 timmar jag tog mej an slänten (inte vår tomt kommunens) men är gränsen mellan uppfarten och vår gräsmatta.
där var inte krattat på 30 år det är så kul att göra saker där man ser att man gör skillnad och framfarten syns ... idag syns inte själva diket, där ligger allt jag har krattat ned...

Viktoria Skoglund driver företaget Zetas trädgård. den översta boken fick vi signerad på trädgårdsmässan den undre fick jag i julklapp av min fina kompis Lena!
Garden brickan kommer från Bruka Design den säljer vi på Handplockat...
ser ni att det gror på brickan minsann!!!
Det grönskar här hemma på Västanäs!

OJOJOJ om man ändå bodde närmare Zetas trädgård.. suck Cafét är magiskt helt i min smak (inte för att jag smakade något pga av kuren men Cafét var superduper najs och jag drack en tekopp... bilder imorrn här på bloggen)

Jag fotade en hel del när vi var där i samband med trädgårdsmässan!
vill ha nerven ryckte HELA TIDEN!!!

Smakfullt enkelt och massor med fina saker ...

Samma grodor som vi säljer hade de ;)
jag gillar faktiskt rökmojängen!


 Maken och jag har jobbat lite på firman idag
 (där stod en leverans med fontängrodor som jag ska packa upp i morgon KULIT
Du vet väl att vi har FLERA trädgårdsgodningar i vår Webbutik
Nu ska maken och jag fortsätta utomhus vilken härlig eftermiddag! (Maken bröt nog fingret igår på butiken, så han måste kolla upp det i morgon (allt för att slippa snickra i badrummet och kratta ;) )
Ha en finfin söndag... i morgon mera från ZETAS TRÄDGÅRD

Inga kommentarer: