tisdag 28 augusti 2012

Det gnistrar inom mej även om det inte syns utanpå...

Todelooo everyhopa
Det känns som om att jag har ett ny tänt tomtebloss inom mej... sprakar och snistrar
jag är så "fulltankad" med idéer och skaparlust!
och det hela har börjat ta form i mitt huvud 
Jag har världens bästa jobb!
klicka på bilden ser du HELA bilden

Har tidigare spikat två inspirationskvällar
två onsdagar 26 september och 24 oktober.... har bokat upp några mannekänger och planerar för fullt!
"spara datumen" snart öppnar vi upp för anmälningar på Handplockat.

Ib Laursen har så inspirerande monter på mässorna ... här ovan ser ni en miljö... FIN tycker jag!

Sent i gårkväll nominerade jag två olika förslag till vår Näringslivgala! 
får se om de faller utnämningsjuryn i smaken!

Nu lunch det har anlänt PRALINER på jobbet ... jag får ta mej en funderare blir nog kur igen ;)
ha en fin Tisdag 
här vilar inga ledsamheter bara arbetslust kan jag lova... särskilt EFTER ordinarie arbetstid.. Då man får kavla upp ärmarna och SKAPA lite

CIAO BELLAS

Inga kommentarer: