lördag 18 augusti 2012

Huvudet är så fullproppat av inspiration och idébanken är LADDAD


Hej alla FINA
jag sitter ihopkrupen i en hotellsäng i huvudstaden och om fem minuter är klockan 1 på natten
(min vapendragare och organisatör sover gott i sängen bredvid)
Har inte bloggat på över en vecka SKÄRPNING
jag har ju så mycket fint att visa ER
VISION mässan i Köpenhamn för en vecka sedan 
jag bara fick pirret i magen Där var de ju
JEANSEN 
med hängslena!!!
som härliga Malenami bloggat så mycket om
Jag blev tokglad och jag har ännu pirr i magen av längtan efter att få packa upp dem på bästa butiken!!!
Kommer i Tre modeller och tvättar (plus en modell utan hängslen De går ju att ta bort) även chinos kommer i Army och antacit grå!!! 
Tum 25-34

I Köpenhamn på Bella mässan gick jag som katten runt het gröt runt denna monter
Container..
I Torsdags så gjorde Anneli och jag slag i saken
Ni kommer att få känna på något magiskt i butiken till våren ;)

På formland blev det några nya godingar 
blir en härlig höst men LAMPOR
på Interiör & Design + Handplockat

Nu pågår Formexmässan för fullt och lördag söndag återstår på mässan!
Samtidigt pågår Stockholms modedagar där vi tittar å våren och sommaren 2013 ... ena stunden sommar mode andra stunder hösten och vinterns och JULENS inredning
är det konstigt att man inte kan somna?

Inga kommentarer: