onsdag 22 augusti 2012

Nu har jag bestämt mej... det blir Loppis på Min gata + VILA

Calm Down  *  Lugna/varva ned...
Så känns den morgontidiga planen när jag tänker på kommande helg.

(Underbart tryck hittade jag HÄR)
Så får det bli kommande helg Jag ska vara ARBETSLEDIG lördag OCH SÖNDAG
så får det bli kommande helg... Grannarna har ordnat Gatuloppis på lördag
Välkommen till Västanäsgatan i ÄLVSBYN vetja... dotra och jag ska OM vi hinner
 minsann göra oss ett loppisbord...

 Sonens lägenhet i Skellefteå skall tömmas och städas ut på Fredag tänk  nu är den lååånga filminspelningsperioden snart över. Tänk vilken sommar för sonen sommarlovet slutade 15 juli och nu blir det väntan IGEN innan Tv-serien Skrotarna börjar visas på SVT
Tar detta för lång tid hinner jag inte förbereda loppissaker men jag lever på hoppet...
de senaste arbetsveckorna har varit GALNA.
Igår var jag tvungen att stänga AV mobilen, bokade möten och Galna måsten som just det VAR TVUNGEN att bli färdiga!

Jag smälter fortfarande alla intryck från dessa senaste veckor
Jobbigt javisst, men ack så roligt och GOTT suck så Gott...
Goda luncher och middagar i de bästa av sällskap
kram mäss lunchisar och middagar vad jag har myst i era sällskap!

TÄNK att vi i lördags "hannnnn ut till Vaxholm" eller vi TOG oss några timmar helt enkelt
och det är jag så GLAD FÖR! (trots att vi fick lida av stress och tidsbrist på söndagen)


Det blev en hel del idéfrön planterade i min "skapar kruka" kan jag lova....

Vilade ögonen på mycket snyggt Mera om butikerna en annan dag!

IDag blir det färdigställande av några kontrakt som vi arbetat på dagar och kvällar
Kvart över 10 blir det upphämtning och sedan blir det en snabbis till Residens staden för mej, min pappa och min "faster" Maja ( som för övrigt inspirerade namnvalet på vår dotter) Jobb och lunch där!
...sedan hem och i de bästa av världar, hinner jag ut med några kontrakt och nycklar.
Sedan ska det NJUTAS Hela familjen är Fulltalig här hemma ikväll!
en vardag VILKEN LYX
SKÖNT mycket Skönt!

Sedan blir det CALM DOWN Helg.. med loppisbord till helgen¨ och INGET arbete!
planen låter klockren
återstår att se om helgen blir det med.
KRAMIZ

Inga kommentarer: