onsdag 19 november 2008

Firar lite idag

Vi firar lite idag .... för ett halvår Sedan vigdes vi och nu har jag varit fru Andersson i ett helt fniss halvt ÅR.... Tycker denna bild vär helt underbar någon har gjort ett hjärta av två samanflätade bilder två blir ett... vips blev jag fjortis igen och gillade den idén.
Nu önskar jag bara att min man inser hur det är att ha en fru jag ska ge honom denna "internationella bilden för äktenskap" men han får den inte idag ...

Nu är julruchen igång och ikväll får vi studiebesök på Tomtebodan så nu ska jag förbereda lite... i morgon komer en tidning och gör inför julen reportage och ska fota i tomtebodan det känns kul. Lika kul som att vi får skicka varor över hela sverige tänk att sörlänningar vill handla så här lngt norr ut Bus kul tycker jag. Nej Nu måste jag göra ett ryck-tack för titten.

4 kommentarer:

Nettan sa...

Gratulerar till det hela halvåret!;-)
Kram Nettan

Anonym sa...

Grattis till ert halvår :0)

~Livet i byn

Brunkullan sa...

Grattis! Och må det bli många, många, många ytterligare halvårsfiranden i framtiden:)
Varför bara fira årsdagen när man kan göra det oftare..hihi!

Susanne

Smycka dig sa...

Härligt med den känslan efter ett helt halv år:D

Det är såååå skönt att vara ledig idag och jag gör bara det nödvändigaste..har tvättat fusk snön som ska in i skylten nästa vecka:D jag längtar till jul skyltningen det är så kul.

Hoppas ni har en bra dag på jobbet vi syns ju i kväll gissar jag.
Kramis kulan Lotta