torsdag 27 november 2008

Härligt veckoslut ;)

Äntligen! När vi var på arcusmässan bjöd vi in många kunder till kvällens kvällsöppet Alla Butikenr i Älvsbyn har öppet till 20.00 i kväll och nu Startat helgens JUL KICK OFF
Julskyltningen börjar ta form, Tomtebodan är inte färdig men det är Br Öberg Interiör Jag gick runt nyss och kikade och jag tyckte det var så fint tjejjerna har gort ett toppen jobb. Jag är Liiite mer desperat då jag inte är färdig...jag jagar efter något på höjden som jag kan skylta Inuti... (men vår dotter har sagt att NU FÅR DU INTE TA något mer hemifrån vi måste ha något kvar här hemma! tack och lov fick vi tillbaka våra köksstolar igår vi har ätit på pallar sedan 7 november...)

Hoppets låga lyser ännu att vi får våra tre stora Julleveranser IDAG

Bla ännu fler saker från Walther & Co denna söta ballerina har vi i tre storlekar.. snygg på ett dörr hantag eller på en krok.

Posted by Picasa spa paket och ljus i frostig lykta
Idag har vi startat vår 30års jubuleums final
Med 10% på hela vanliga butiken (gäller ej tomtebodan & beställningsvaror ej hemlåning /undanläggning) Nu har vi firat i en månad och jag blir snyrrig i huvudet av att tiden går så snabbt.
Nu ska här skyltas
KRAMEN

4 kommentarer:

Brunkullan sa...

Massor av fint i butiken ser jag!
Älskar Walther&Co, så ballerinan är en favvo förståss:)
Susanne

Gårdsromantik sa...

Så fantastiskt mysig Tomtebodan var
- jag borde haft kameran med mig!

Tapeterna har kommit - är så nöjd - skall försöka komma ihåg att ringa Åsa!

Kram Maud

Lallis - liv och leverne sa...

Wow så mycket FINT!
Kram Lallis

Anonym sa...

Åååh jag har ju inte hunnit in i Tomtebodan ännu.....och jag hoppas verkligen att jag hinner dit innan jul!!!!
Så fina saker som har kommit in och jag hoppas att era efterlängtade leveranser kommer i tid.

Ha det bra
Kram P