tisdag 25 november 2008

Pirr i magen

Idag är jag L E D I G och genast utbryter rena AlfonsÅberg TAGEN...
-JAG SKA BARA...
Denna morgon har jag irrat runt hemma och hela tidan tänkt "jag ska bara"
Men nu måste jag verkilgen iväg på posten och hämta ut mitt nya körkort.. nej det är inte för gammalt(så gammal är jag inte) men jag har ju fått två nya efternamn ...Najs...
Körkortet KAN behövas för kl 13.oo ska jag hämta upp en av närmsta vännerna på hennes jobb i Boden
Sedan ska vi på ett efterlängtat besök hos ...fröken april i Luleå
och diverse fler "måsten" Visst är det fint med dessa småbarriga men långmjuka grankvistar som dekoration... Vill HAA

Sedan ska jag söka efter snygga godisar Jag vill verkligen göra en krans typ denna som Sweet Paul har gjort tycker den är (ursäkta ordvitsen men jag säger så ofta) Karamell snygg

Här en bild till på dekoration gjord på godis dagens bilder BHG & Sweet Paul

Det är lite pirr i magen.. vi väntar hem varor från Bloomingwille, House doctor och Walther & Co, vi har fått fakturor och alla har skickat i fredags så nu har vi annonserat att de är på "G" så det känns lite pirrigt. Igår började jag och maken och göra om och förbereda plats för dessa leveranser så idag är det lite rörigt på Tomtebodan.

På vägen hem ikväll ska Anneli & jag leverera varor till Lotta med bloggen Västbacken. Deras vackra hem är med i nya Hus och hem nummret. Kul med norrbottniska gårdar ;) och ännuroligare när vet vem husägarna ÄR Grattis Lotta

Nu ska jag bära över en Julgran till tomtebodan - Jag vet jag ÄR Ledig men -jag ska bara....Posted by Picasa

4 kommentarer:

Skatan sa...

Jobbiga bilder...väcker liksom både ett ha- och ett ätbegär. Märkligt? Tja, kanske. De ser liksom aptitliga ut ;-)

/Fjäderfät

vardagsvitt sa...

Nämen ännu mer saker som man skulle behöva komma och titta på kanske jag måste ta mig en tur till......
Hoppas du nu har varit L E D I G!!
Ha det bra Kram Marith

Veronica sa...

De gröna polkagrisstängerna och de ärtiga små julgranarna är ju bara SÅ underbara!! Dom gillar jag skarpt!

Kram Veronica

K A T A R I N A sa...

Hittade till fröken april första gången i helgen, vilken underbar butik. me like


Kramar
Katarina