måndag 20 april 2009

Det blir sommar ;) Snart!

Men himmel vad härligt! i helgen har jag bara haft sommar i tankarna... Trots APRILVÄDER utomhus regn sol snö och hagel .... Fredag blev det shopping med dotter och svärmor och bikini inköp (dottern). I lördags fyllde vi bilen med tjejer och sedan bar det av till grannlänet och Skellefteå - Mys och flanering.... Där finns det flera fina inredningsbutiker som man hittar inspiration i.

Den ena butiken, hade så mycket fint från SIA så idag lägger vi en extra order.

Sia har så många fina "fusk" blommor

och annat eget "roligt"

Vi beställde blommor i kruka och kvistar ... så när man inte säljer levande är Sia verkligen nummer ett när det gäller grönt och blommande i fusk väg (flera leverantörer kopierar dem säsongen efteråt.) Är ni mera sia sugna kolla in vårbesöket i deras Showroom Här
Tycker ni att jag är sommrig idag!?!
Det KAN bero på att nu är Semestern kirrad bokad planerad och betald!

Så det blir garanterad samvaro och bad i slutet på maj! hujeda mej vad jag längtar...
Tänk vad jag kommer att känna mej generös... få ligga där på stranden och bjuda på hela härligheten... I BIKINI, Men man får ju inte vara snål! när man har extra volanger runt midjan att bjuda på. Ikväll har vi massor med möbler att bära så jag hoppas att jag inte snubblar över något tappat gram, om man nu skulle råååka tappa ett gram eller två av allt kånkade
Ha en toppen måndag

3 kommentarer:

Smycka dig sa...

Hejsan ...vad härligt med resan...det behöver du med eller utan volanger...hi hi.

Så kul att ni kommer på besök..ska nog städa först så dammhundarna inte anfaller vid dörren.

Kramis Lotta

Skatan sa...

Å jädran! Det låter härligt :) Önskar att man kunde göra detsamma. Ett annat år...då skall jag också ut och volanga mig ;-)

kram!

Anna Skata

Titti underkalas-eken sa...

Ja det är otroligt vad de konstgjorda blommorna blivit fina de senaste åren!! Minns när jag var liten och mamma hade plasttulpaner i en vas, fy vad otäcka jag tyckte de var redan då! Men nu! Jag unnar mig ofta fuskblommor nuförtiden!
Härligt med semester, får man följa med??? ;D