fredag 10 april 2009

Snöig Långfredag

Ledig ingen fjälltur vi är Hemma och myser.... Home Sweet Home

Hej på Er alla trogna besökare idag visar jag några nya bilder från min favorit leverantör IB Laursen det här trädgårdsbordet har vi på butiken men i en jord grön unmbra tonad färg... men vi kan även beställa det i vitt =) Däremot känns plantering ganska långt borta ialla fall idag... det har snöat hela dagen hittills.. Jag tog med mej hem flera leverantörskataloger i går från jobbet... Det är mysigt att sitta och kika i och planera och drömmar.. Här ser ni nya Ib Laursen katalogen. Alla bilder från dem i dagens inlägg.
Jag kastade ur mej bara sådär i förbifarten... för en timme sedan - Du ska vi hjälpas åt du och jag, med att slita bort korkmattan i trappen? - ja det kan vi väl! (vad hände ? tänkte jag) Vips kollade han om Jula hade öppet i stan denna långfredag... Nu är maken och Rickard på väg dit för att köpa slip papper!!! Jag förstår nog inte hur snäll han är! Eller så har han någon fotbolls på tv stund inplanerad ! Men det är väl bara Girls på kvastar som brukar åka till blåkulla som brukar ha baktankar med sina ageranden?!?

10 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Underbara saker de har!
Kram Anna

MODERN COUNTRY sa...

Oja de har virkelig mye lekkert, vakre bilder og nyte av.

Ville ønske deg en riktig glad påsk og så får vi håpe på solrikt vær. Ha det godt!

Klem/Aina

kardemumma sa...

Vi har underbart påskväder och bara njuter!
Ha en skön påsk!
Trodde att IB skulle ha lite roligare bilder!
Kramar C

vardagsvitt sa...

Så himla fina saker du visar!
Glad Påsk!
Kram Marith

Västbacken sa...

Mina påslakan är från Åhléns.

Lotta

Titti underkalas-eken sa...

Vilka läckra saker från Ib L!! Man nästan känner sommarvinden fläkta. Härliga färger, mycket inspirerande! Kul att få se trappen sen när den är klar!

GLAD PÅSK!!

Veronica sa...

Hej i snövädret!

Vill önska dig en riktigt härlig påsk. Skickar lite varmt solsken på en gång...

Kram Veronica

{oc cottage} sa...

Everything is just so pretty!

m ^..^

Unknown sa...

Ik geniet van je mooie foto's. Heel inspirerend! Fijn Paasdagen en lieve groet, Marja

A home far away sa...

Hoppas att påskhelgen varit underbar med god mat och fint väder!

Kram Gunilla i Singapore