tisdag 22 september 2009

Då tiden inte finns....

Vårat golvur får symolisera bristen på tid... Jag brukar inte erkänna det men Nu är det FÖR mycket stress (inget vidare hälsosamt i längden) den här förmiddagen går till historien jag kan ABSOLUT inte ha möjlighet att få magsår... det är härmed bekräftat ;)

Men jag klagar inte! jag älskar jobbet och nu ska vi få göra det vi drömt om hemma till fantastisk BUDGET PENG! har hittat en underbar lösning; Nu blir det att renovera köket mer om detta senare!

Älskar detta lilla hänge som vi säljer på butiken Handplockat ... Ett litet hus i zink...här på mitt lilla skåp i vardagsrummet... Idag har det anlänt en pall med varor bla snygga provdockor (Anett ;) se till att du rymmer din hem i morgon ) Nu ska jag åka och lämna in våra köksluckor för om målning... säger som SIMON - NOOO MORE BLOODY SWEDISH FURU ;)
lugn härlig färg - det blir favvo kulören RENLAV

Nu måste jag pysa

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

TJOOHOOO...jag kommer i morrn..och jag tar den största bilen som jag kan hitta..hii..hii..
Sååå spännande..
Wow, nu ska furun bort, vad fint det kommer att bli i ert kök då !!
Ha det gott så syns vi i morron, vi anländer vid 10.30 snåret
Tjingiling bruden

LantlivsAnette sa...

P.s vet du, fatta alltså, jag fick med mig syrran i morron !! Inte illa, hon är ingen rantare...som jag...

Skatan sa...

Halloj! Ja du, ta det piano. Så gott det går. Jag brukar själv avsky sådana tips så jag undrar varför jag för dem vidare?! Jag tar tillbaka och hävdar motsatsen. Gör det som får DIG att må bra ;-)

Anna

Åpent^hus sa...

Hei. For en fin blogg du har! :)
Jeg har Mora ur på min ønskeliste. Har du noe tips til hvor jeg kan hitta en fin hvit en, som din?

kardemumma sa...

Ta ett djupt andetag och ät en pralin ;) så blir det lugnt och skönt!
Iaf inombords....En sån snygg provdocka skulle ja vilja ha. Kostar mycket eller?
Kramar C