onsdag 9 september 2009

Svart - Vitt inlägg

Det blir svart vitt i dagen inlägg jag är faktiskt rätt TOM i huvudet efter den här märkliga dagen. Det är verkligen inte "bara " EN sak att tänka på när man driver butik eller företag med anställda... Byråkratin kan verkligen lägga TJURBEN IBLAND.. och ibland känns det som "man får då aldrig vara glad" eller tro att man kan "pusta ut och tänka NU HAR VI ARBETSRO"...men dagen slutade halv lyckligt i alla fall tack och lov... Bilder idag från Brukas showroom

Här uppe i norr så pågår Älgjakten för full så jag får väl visa dessa i järn ;)

Bruka har ett fantastiskt Showroom. Vi shoppade lyckligt och drogs verkligen in i tema dukningarna - vi väntar in så mycket snyggt!!!!

Brukas vita serie har även kompletteras med silver/krom text ;) på väg till butiken

likaså den härliga textilen i olika färger + de underbara nessesärerna!

Nu är den här TURBULENTA dagen över (Kram ;) ) Nu ska jag förbi på HP innan jag åker hem. Yankee Candels har visst anlänt kom förbi och lukta vet ja ;)

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Oj, vad mycket saker ni får in hela tiden!!!!Så ni har redan älgjakt, vi ska iväg på vår vecka 42 i Värmland.
Bär inte för mycket på en och samma gång nu.
Kram Anna

madeleine sa...

Hej!
Så mycket fina saker. Jag blir sååå sugen på att handla.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

ojojoojoj..så mycke vackert!

Kram nilla