måndag 21 september 2009

Mustig Måndag

Idag säljer vi godsaker från Cafe Rävasten ;) i butiken Handplockat
M som i måndag med mycket att göra...
Här ser ni nya porslinet från SIA jag stormälskar det verkligen lite oregelbunden i kanterna så det ser hand gjort ut, och till kalaspris... skålen /djup tallrik kostar 65:- Jag gillar det verkligen!

Lite nytt Bäddset från Malin Westberg, tampskärmar och burkar från Greeen Gate mm

Ny upp packade spegeln hamnade bakom provdockan och bruka fotöjen & betongbordet.


Ett "bakbords tema" direkt när man kommer in i butiken mer om detta hittar du på Butiken Handplockat blogg

3 kommentarer:

♥ Affi ♥ sa...

Härliga bilder från butiken! Keramiken från Sia är jättefin. Klart prisvärt också.
Kram

LantlivsAnette sa...

Åhhhh wow..så mycket fint..och gott !! Lenas bullar, jaaa jag håller med dig, de är de bästa som finns !!!
Har min provdocka anlänt ?
Gud så jag längtar till Onsdag !!!
Kraaam Anette

kardemumma sa...

Wow,mums och inte alls GI vänligt :)
Även den vita boken är från Görans bokhylla Hmmmm...kanske ska betälla några :) kulorna är till för att rulla!
Kram på dig och din söta kommentar.