måndag 19 oktober 2009

köksfantiserar.....


Himmel vad jag köksfantiserar just nu... Jag vill att bänkskivorna och nya hällen PLUS
(makens dröm) Gasolplattor bredvid hällen! ska komma NUUUUUUUU.
Iveckan ska skåpen rensas UT (och loppislådor fyllas) om en vecka kommer "målarn" och ska ge våra skåp i köket en ny skrud.....

Tänk! det har vi varit hela helgen ... Svärmor levererade hem vår son i går kväll, vårt hem är i total K A O S och hon bara log när jag visslade och talade om att jag var så NÖJD då vi fått så mycket gjort i helgen ... och det är klart - det hon såg var ju kaoset inte det som blivit gjort =)

brocante home
Denna är väl fööör himla snygg "vill HA"
bägge bilderna i dag överst och neders hittade jag och lånade jag hos brocante... Drömma får man väl när man lever mitt i Kaoset för tillfället =)

Idag packar vi upp massa krukor på Interiör & Design och ska göra det även på Butiken handplockat... De är faktiskt mina favvo krukor! Mattvita - på ett lite fat med tre fötter på, vi har fått hem dem i 4 olika modeller... ska byta ut hemma nu allt eftersom har jag tänkt
bästa (försova sig det händer inte ofta) kramen

Inga kommentarer: