söndag 11 oktober 2009

Jag kommer att lukta gott när jag jobbat färdigt idag!

Handjord tvål med en underbar doft av Vitt the. Ca 100 gr
Det är Ingen NYHET att jag älskar vår lilla Danska leverantör som har sådant miljötänk och gör allt för hand!!!
Efterlängtad Saltscrub, Oj så många kunder som frågat efter denna (den har varit slut i flera veckor) men nu är de här !
Det blir sådant ONÖDIGT DUBBELJOBB när transportbolagen lämnar varorna på FEL butik... SUCK det innebär att NÅGON (gissa vem) ska dra /bära godset till rätt butik. I fredags var jag Ledig och då hade det anlänt två leveranser. Dessa härliga efterfrågade varor och en leverans från en ny leverantör...= denna söndag är räddad! Bild Bostället
Det här är vår absoluta storsäljare Lakrits tvålen Jag vill bara ta en tugga i den...
Midsommarhelgen hade vi den på Toan och alla såg så fundersam ut då de kom ut och luktade sedan på sina händer....

Kaffe Ljus (locket anv som fat när du inte eldar) Rose ljus och
"Badsmelter med liten torkad ros i.

Hittade denna bild på leverantörens varor, det är många danska butiker som säljer dessa härliga sortiment, men i Sverige är vi inte så många! vi har butiken i Norrbotten men får ibland skicka varor t o m till Skåne.. Ljusen bruka vi ofta skicka söderöver... Hela serien är underbar...
Bild Bostället
Handjord tvål med en underbar doft av choklad och vanilj. Ca 100 gr
Vill du se härliga bilder från deras monter kan du se mitt tidigare blogginlägg HÄR
jag ska unna mej lite Handbolls skådning idag kl 9.00 Vår dotter har cup (men jag måste lasta och dra över varorna så jag kan bara se en match) Ikväll blir det mysmiddag hos våra grannar det blir en toppen final på denna helgen (myser över att vi fått så mycket gjort)

5 kommentarer:

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej! Köpte Munkholmens doftljus med Kaprifoldoft i somras och den har förgyllt våra kvällar på torpet hela sommaren, helt ljuvligt...
Lycka till idag!
Kram Maria

Anonym sa...

Ofta önskar jag att det fanns doftbloggar...Är så nyfiken på dessa produkter.
Annica

Anonym sa...

Vilken underbar miljö att gå omkring i dessa skönheter och dofter.....

Huset vid ån sa...

Jag förstår att du luktar gott...Synd att det inte finns luktdatorer! men det kanske vi har om några år....Ha en bra vecka! Kram Therese

Margie’s daughter Leiny sa...

Incredible selection of soaps. I especially love the rose ones, and am inspired to get making some. Hugs, Margie.