tisdag 20 oktober 2009

Packar upp julsaker

Bild hittad hos Country style
Mys verkligen Mys! Vi packar upp Julsaker dagligen Jag längtar verkligen tills vi får börja stajla i butikerna. Först ska allt märkas nu sedan ska vi i väg med mycket till Mässan Allhelgona helgen... Där får vi först njuta av allt snyggt =). Sedan ska vi göra Jul i först Handplockat som håller stängt två dagar och sedan Premiär Jul öppnar (Tomtebodan och Handplockat flyttar ihop;) ) Veckan där på gör vi jul på Interiör & Design!
Förstår ni att vi har mycket kul framför oss

De korta stunderna jag är hemma på kvällarna så fantiserar jag om vårt kök... ikväll börjar stora ut rensningen DET blir skönt och är välbehövligt! ikväll ska loppislådorna fyllas =)
Gillar flera saker i köksbilden ovan: de amerikanska bordsfläktarna på översta hyllan , glas fönster hyllan,lilla kromskåpet & Bröd rosten....

Igår var maken sonen och jag till grannkommunen och hämtade blocketfynd! en bokhylla till mitt kontor bla, det övriga ska ni få bilder på längre fram ;)

ha en bra tisdag everyhopa jag är lite "ledbruten idag" men det handlar nog mest om att jag inte vaknat ordentligt / hoppas jag i alla fall!

6 kommentarer:

kardemumma sa...

Jag är såååå nöjd att plocka upp och prismärka just nu!!
Vi ska oxå jobba allhelgonahelgen med julen!!
Ha det gott!
Kramar C

Ingalill sa...

Åh, vilka härliga julbilder. Man LÄNGTAR verkligen..Drömde om lussebullar inatt, så jag är definitivt redo!! Lycka till med köket!! Ha en bra fortsättning på veckan..

vitstil sa...

oj vad ni jobbar på,,kul med allt ni håller på med där hemma,,säger som du brukar göra . KÄRLEK <3

Ulrika sa...

Supertrevlig blogg du har, tycker den är så mysig :-)
Brukar smyga runt på massor med inredningsbloggar mest varje dag.
Roligt att följa alla varor som ni får in, jättefina saker !

Kram från Ulrika i Sandviken

Anonym sa...

Vilken underbar butik du har som jag fick tillfälle att besöka idag! Jag tror det blir till att fylla en bil med tjejer och åka från kusten nån dag för ett nytt besök! Jag ska rekommendera er varmt :)

Monkan sa...

Vilken mysig blogg Du har.
Jag älskar det vi har framför oss, julmys......