fredag 30 december 2011

00.45 och ett välbekant traktors ljud kommer allt närmare


Tack fina kung BORE för att du sparade på snöleveransen till
 EFTER - afton, juldag och annandagen
Jag lovar att jag inte ska locka på Gumman Tö tidigaren än APRIL nu när du var så snäll!


Maken skottade i natt så det var tomt denna morgon
och nu innan jag somnat (sitter och myser bloggar runt och inspireras hos våra leverantörer)
hör jag precis att han kommer hem inte dumt alls och tänk jag fick ha honom hemma hela julen

Bilder denna natt från Tine K homes inspirations blogg... kolla vilken fin Butiks interiör... mixat koncept saker och gröna växter YUMMY

På tal om Yummy det blev thaisoppa på annan adress till middag ikväll VARFÖR äter man så sällan SOPPA ? TACK fina vänner för en go middag och för att ni gav er på makens favvorecept ;) Ni klarade det med bravur ;)

...en annan sak, idag fick jag ett speciellt  ögonblick
sonen ville att jag skulle klia honom på foten och jag retades och ställde den retsamma frågan
-vad äääär jag?
men jag fick svar på tal
- PERFEKT
(MEGAMYSIGT)
ZINKHUSEN
igår och idag hade vi CRAZY ut försäljning i Handplockat Jul butiken...
Jag bara bestämde mej för att REA så att det verkligen skulle kännas som FYNDAR STUND
och det är verkligen KUL
att se den där gnistan när en glad kund blir småkär och slår till och känner sig nöjd
"vill HA - och jag Fyndade!" blicken.

Några zinkhus har fått nya hem - nu sprider de värme och glädje hos NORDEUROPAS BÄSTASTE Kunder ;) Nu har vi stängt Julbutiken (även om det blev övertid ikväll det var en hel del som inte kunde slita sig )

Imorgon blir det Nyårsfocus på Handplockat
vi har flera förslag på gåbortisar och annat glittrigt för ett härligt nyårsfirande

Pirr jag ska köpa hem mina undanlaggda nya champagne kupor.
Det blir bra det!

OOOooops 01.46 kanske dax att logga ut och krypa till kojs
hörs i morgon
som vi säger här hemma på Västanäs
GODIS NATTIS

Inga kommentarer: