tisdag 13 december 2011

MEN ALLTSÅÅÅ Glad Lucia på er!

Hej hopp alla fina
måste bara visa vad som anlänt inte en DAG FÖR TIDIGT!!!!


denna pepparkaksburken vill jag bara ha
det finns en mindre variant med texten JULGODIS på
bägge har gummilist så de "håller tätt!

Samma funktion på dessa =)

STORA glada lampan är här

Denna har jag lånat hem till vårt köksfönster

Denna skulle verkligen platsa på DOTRAS sminkbord =)

Fin och COOL kom åxå igår
finfin julklapp till mina systersöner =)

från samma leverantör har vi snören på rulle
Dessa blir ju för himla fina på paket
Traditionell kakförvaring denna kom i två olika färger


Sedan gillar jag detta HÖGA bord
 (som påminner om ett sjukhus sängbord förr i tiden)
det har vi nu åxå från samma leverantör
gillar det skarpt lättplacerat HÖGT toppen ex i en hall
perfekt med hylla och liten låda

Har ni firat Lucia idag? Våra grannar har en utbytes student
hon kommer från Rumänien jag måste säga att hon har flow och tur just nu
utav alla utbytesstudenter knep hon en av tre platser på Nobelmiddagen och igår drogs hon i Älvsby Kyrka att vara vår Lucia - tänk vilka minnen hon får med sig hem från Sverige
Woaow!!!

1 kommentar:

Krusidull sa...

oj så fin burk.. vill ha måste ha varning på den. Kul för studenten att få uppleva så mkt.Sverige när det är som bäst.
kram
Krusidullan