torsdag 1 december 2011

Första luckan !

 Första lucköppningen idag
Jag vet inte hur detta gick till men vi har inte haft kalender på två år men så trillade jag ju dit på mailegs ljuvliga och tänkte i min enfald att den är så fin och den får ju hänga TOM i vårt kök ...
pyttsan sonen började snabbt säga att han LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR till December och vips..
Hur tänkte du nu Anna? så klart att någon förväntade att få öppna varannan dag
1:a och 24:e skulle barnen dela på
När familjens pappa fyllde år i Måndags fick han !!!! en silicon platta som man gräddar macarones på
så då tyckte faktiskt PAPPAN (jaaaa faktiskt) att första luckan skulle innehålla receptboken
så de kan baka i helgen när vi är bortresta och de huserar hemma hos oss med Farmor & Farfar ;D

Igår eftermiddag jobbade jag på Handplockat
ja men kan ju INBILLA SIG att man går PLUS en sådan eftermiddag...
Suck det blev både det ena och det andra...
Trots att vi ska resa bort i kväll tom söndag så shoppar jag här hemma
men men meeeen jag har ju köpt in sådan jag själv tycker om så klart att man trillar dit i tid och otid...
nu ska jag en snabbis till NORRA EUROPAS STÖRSTA OBUNDNA VATTENFALL
Storforsen!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,såg att dom underbara dansande tomtarna i zink kommit fram,jag undrar vad dom kostar,skickar du per post men framför allt skulle tomtarna kunna tänka sig att bo i Sunne/Värmland ?
tacksam för svar
mvh Ulrika
ulrika.f@telia.com

Skatan sa...

Men å vad fina de är de där riktigt stora vita ljushusen...

Kommer det in fler sådana?

Ha en fin dag!

Annakarin