tisdag 10 juli 2012

Förlåt men jag är ju liiite BESATT....


GOD MORGON
JA vad kan jag säga det är ingen nyhet men jag är ju lite BESATT av magiska lakan örngott och påslakan!
JAG ÄLSKAR att sova på härliga sängkläder!
(det är nog modersarvet)

Jag har bloggat tidigare om Af Svedala
GAAAH jag har inte sovit i annat sedan vi började sälja dem!
(lönen bli "lakan" i allafall ;) )
Igår anlände BEACH House första leverans till oss
så jag hoppas jobbarkompisarna hinner packa upp dem idag
Inteirör & Design !!!
där vi säljer sängkläder!
Man köper påslakan / lakan / örngott separat ..
är man nyfiken kan man börja med ett örngott och se om det är något man tycker om !

Vi ska packa upp dem i ROSA & FOG ( Grått )


Beach House Jersey sängkläder

Sängkläder av jersey - samma tyg som vi har i t-shirts. Oprah Winfrey kallade jerseysängkläder för ”årets upptäckt” och sa i sin show ”Since I found T-shirt sheets, sleeping has not been the same for me… nothing has made me feel better than these sheets.”

Lakanen görs precis som T-shirts av 100% bomull och stickas således istället för vävs. Du får en oslagbar mjukhet i detta tyg, det är också skrynkelfritt och stickningen gör att tyget andas bättre än vävda tyger. 

Bomullen som används är kammad och tyget öko-tex certifierat. Utöver detta är jerseyn enzymatiskt behandlad för att undvika att den noppar sig.
Du kommer att älska att sova i dessa sängkläder - vi lovar!

Så skriver leverantören om produkterna ;)
DET KOMMER EN RECENSION här på bloggen JAG LOVAR ;)

Nu jobb på förmiddagen ska jag och barnen åka till Luleå Flygplats
vi ska hämta två guldbrallor 
Skådespelarna från Filmen ISDRAKEN
Feline sitter på flyget från Malmö och Philip tar flyget från Stockholm denna morgon 
när de landar är de "BARA VÅRA" i hela 9 dagar

Vår son kunde inte somna i går kväll
- MAMMA det känns som kvällen innan JULAFTON
jag längtar så mycket efter dem att jag inte står ut!

Nu mina barn är väntan över Polarna kommer idag!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Beach House är underbart sköna, jag har tre olika set och de används flitigt vill jag lova.

Härligt med besöket, nu blir det fullt ös hemma hos er :0)

~Ingrid