söndag 29 juli 2012

Maja och jag drömmer och planerar

Ett badrum (nästan) färdigt 
det där dom brukar dröja innan man får gjort är kvar
listerna och några hyllor saknas 

Så nu när vi har vittring på att första badrummet är klart
drömmer jag och vår dotter Maja om nästa projekt!
Ett badrum uppe i anslutning till hennes nya rum på "kallvindan"
men vi kan inte börja med det än 
först måste familjens pappa bli bättre han är sjukskriven till på onsdag och sedan måste han kunna lyfta saker innan "vi" kan hugga iiiii
och FÖRST måste vi göra klart projekten utomhus innan vi drar igång nästa!!!

Maja drömmer om ett större rum med möjlighet till bra förvaring!
just nu tror jag hon drömmer ordentligt
hon var på festival igår och övernattar på PiteåHavsbad!
imorgon börjar hennes Sommarlov '"på riktigt" hon har jobbat sedan veckan innan skolan slutade!

KABAM jag måste ned på kontoret innan jag söndagsöppnar butiken idag 12-15 kom och hälsa pååå!
det var sålt en hel del av Chillnorway nyheterna i vår webshop igår!
så jag måste plocka av innan jag öppnar butiksdörren!
KULIT

Efter jobbet måste jag sova i kapp lite tror jag allt
 jag somnade en timme i soffan och vaknade halv ett - HALV sex hade jag inte somnat om 
så jag har liiiite minus på sovkontot
Det är en kulig dag för maken och sonen de filmar TILLSAMMANS idag
+ att sonen får behålla pappa en extra natt då han är sjukskriven kan han spendera lite kvalitetstid med junior
inte dumt alls!
nej nu måste jag kavla upp ärmarna och hugga i med arbetet
ha en fin söndag!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Åh så fint det kommer att bli, man blir nog aldrig riktigt klar som inredningsnörd. Man drömmer och tänker framåt. Jag ska fortsätta måla våra innertak när orken återvänder...

~Ingrid