torsdag 26 juli 2012

Längtan gjorde att det gick undan...

Snart slår kvällen om till ny dag !
har kikat lite på kommande godingar hos IKEA
NEJ jag ska inte köpa nya MALM byrån med spegelblank yta..
men ack vad jag tänker på vår dotter när jag ser bilden..
Ibland blir vi blingbling både min dotter och jag
men oftast begränsar vi begäret till en blingbling neccesär från Make up store....
Men det blev spegelyta på vårt nya badrums skåp det rymmer massor och jag SKA fota badrummet!

Vi var utan badrum härhemma i månader... det var nog längtan som gjorde att det GICK UNDAN när jag väl skulle shoppa loss och jag släppte mitt "ibland inre motstånd" mot IKEA
 och mixade ihop ett kit  - som jag är NÖJD med fortfarande...
ska fota så snart glasmästarn öppnar efter semestern
behöver några hyllor och lister SEDAN fotodax

Blev vita hoen och underbar lådor under blank grå vägghängd kommod och ett GALET generöst badrumsskåp som rymmer MASSOR
UNDERBART....

Idag släpptes filmen ISDRAKEN på DVD sonen som filmar i Skellefteå under veckorna hade besökt Hemmakväll och köpt sig en egen film fniss vad jag hade velat se honom köpa den ...
här hemma hyrde vi den och blev lika mallig som när vi såg den på BIO!

På söndag är vi några vuxna som ska agera statister i Tv-serien Skrotarna som vår son filmar med i just nu! Vi ska bära jordfärger brunt grått eller beige ;)
blir kul att få se vad de håller på med i alla fall

Vi har något av en otursvecka här hemma är det inte kylskåp så är det frys som havererar och sedan har maken besökt akuten i natt - och sedan blev det återbesök kl 9 för mera röntgen!
Nu är han sjukskriven en vecka ... men en sak sa doktorn högt och tydligt;)
- nu är det färdig fiskat för dej en tid framöver....
(halleluja tänkte hans fru men sa inget)

Nu ska jag krypa ned i våra nya BEACH HOUSE sängkäder
jipiiiii
(men jag måste skärpa mej och lägga in dem i webshoppen i morgon + RESTEN av REAN)

Har man inte sommar semester BORTA kan man sova magiskt hemma!
GODIS NATTIS

1 kommentar:

Ingrid sa...

Ok, tusen tack! Men jag tror Cornelia kan jobba? Men sms och hör i så fall bara så hon vet om det.

Ser fram emot bilder från ert nya fina badrum. Lyxigt låter det som i alla fall.

~Ingrid