lördag 8 december 2012

Helgen som bjuder på Julstämning i vår BY

Lördag denna Myshelg i vår kommun
vi har Julmarknad i Storforsen denna helg
och Älvsbyn visar sig från sin vackraste sida
Vi har fått pudersnö inatt och grenarna i träden är vita


Vi har extraöppet med tanke på julmarknaden Lördag 10-15 och Söndag 12-15
på Handplockat, Happy Home HerrMAN och Happy!


Vi ska packa te och göra Korgar och gåbortisar i eftermiddag så jag kommer nog inte att låsa dörren kl 15 om det är kunder som vill strosa!


Denna Gillar jag verkligen 
En liten TAG som man kan hänga på det man gjort själv och vill ge bort..
Knäck pepparkakor eller pepparkaksdeg skorpor lussebullar och annat egenproducerat



Nu ÄR det jul iallafall på Handplockat


Dagens erbjudande från BRUKA med silvertext
Köp skålarna Mandel och Russin och du får köpa skålen Merry Christmas
till halva priset!
Behåll Mandel och Russin själv och fyll Merry Christmas skålen med 
Handkavlat hårdbröd, Glögg ( vi har även en fin burk mer russin och mandel mix) 
Praliner, Julkaffe eller något av alla härliga tesorter!

Ni har väl hittat butiksbloggen :)

Jag hoppas på en LÅNG LÖRDAG IDAG jag har så mycket jag vill gör på Jobbet OCH hemma
Ha det bäst

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Åhhhh herrejisses vad mycket fint...
Kraaaam Anette