söndag 9 december 2012

Söndagsöppet och bästa stämningen!

ÄNTLIGEN Söndag igen
förra söndagen på butiken var så kul
vi har öppet 12-15 


Tycker så mycket om denna skylt
jag har den på ett skåp!


Morgon hemma inte helt fel
tända ljus och bara vänta på att alla ska vakna
Maken åkte iväg tidigt och skottade
Nu ska han jobba på Happy Homes 12-15 och jag på Handplockat!


Stackars ER jag bara surrar om mina älsklings ljus hus
Här ser ni emblemet på de nya

Har dem i två höjder dessa är inte så djupa så de platsar fint även på en smal hylla


Orginalhus har logga och emblem från Whalther  & Co som hänger i ett fönster på lyktan!


For the love of my houses....
Idag har vi Köp tre betala för två 
vi bjuder på det blilligaste
på Butiken!


Hur tänkte jag !
slog det mej när jag passerade sovrumsdörren i går
kan vara galet att placera denna på just ett dörrhandtag
Ha en fin söndag hoppas vi syns på Handplockat
besökbutiksbloggen så ser du ALLA dagens erbjudanden i butiken!
http://butikenhandplockat.blogspot.se

MÅSTE IIIIILA IVÄG NUUUU

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Kul att få se bilder hemifrån dig, så fint du har det!!

Det var massor av folk i farten i går i butiken, jättekul och bara trevliga kunder :0)

~Ingrid

Tess på Tilda och Mamma sa...

Här har du en till som älskar deras hus. Finns inget finare och passar året om tror inte jag kan bli less på deras saker.
Har ni några ljusstakar från Walther&co i butiken har sökt nästa över allt efter en men det verkar som dom flesta butiker tar hem husen och kanske någon lite sak???
Ha en fin dag/Theres

Butiken Handplockat sa...

vi har stjärn ljusttaken mini, STORA bordsljustaken med änglar och rosetter och hjärtljusstaken från Walhter om vi har några kvar :) Kramen Anna