lördag 1 december 2012

Lördag LJUVLIGA Lördag


Skandinavisk jul stod det när jag addade denna på min Pinterest i mappen JUL
Denna härliga Lördag är jag LEDIG
Kampen om trivseln ska tas upp med Damråttorna


Kanel och Karra Advent och Jul feelings
Första december idag UNDERBART!


Idag ska de som sagt fejjas och grejjas 
Jag måste hinna med bron åxå vill kunna tända de stora zinkhusen ute
 och känna att det är TREVLIGT att kliva upp på BRON.


Hittade en härlig finsk fotograf som hade Massor med inspiration att bjuda på 
Jag fick verkligen FEEELINGS
Nu vill jag tända zinkhus och ljusslingor ÖVERALLT...


Bäst att sätta igång så det inte blir "mycket snack och lite verkstad"
När det är Röjt blir det äntligen dax att få lite JUL här på Västnäs.

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Mmmm...jättefint!!

Jag är jättearg i kväll på alla julstjärnor som inte fungerar, på glödlampör som inte passar, sladdar som är för långa eller korta. Jäklar jäkla skit julpynt!!

~Surpuppan Ingrid

Handplockat sa...

Men gullhumla vill du låna nyckeln till interiör <3 kanske vi kan få ihop det :)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Här blev det stjärnor i sista stund i fönstrena och julmusik som spelas.
Idag kom ena sonen hem och hade varit på en liten föreläsning om att göra film här i skellefteå. Där fick dom se snuttar från den kommande filmen skrotarna han berättade om en pojke som var skådis från norrland som var jätte duktig.Om jag inte kommer ihåg fel så är det i den filmen som din son är med i?
Ha en fin dag/Theres