fredag 14 september 2007

HÖG Pysselfaktor....

Idag har jag jobbat med att lägga höst och julgrundorder
på panduros nya huvudkatalog
men måste ju dela med mej av den gångna helgens Härliga kickoff
där vi fick lyssna på trend seminarium, genomgång av nyheter och prova på workshops
så här kommer några bilder =)
Härliga tyger
(tyget i handväskan är creme vit och ljuvligt till all vit inredning)

klicka på bilden för att se motiven i större format

Decolpage ideer

Smycken =)

3 Workshops Alla tre skall vi göra i vår butik =)

1. Här gjorde vi smycken i organsa

2.Workshop Scrapbooking

3.Här gjorde vi askar och påsar från Karen Clip

Ha en go och pysslig helg everyhopa

16 kommentarer:

Karin Krut sa...

Oooh vilken rolig kickoff du fått åka på :) Det verkar jättemysigt. Tygerna var verkligen härliga.

Jasså det säger du ;) att beckers är det bästa. Jag tror att jag håller med faktiskt :)
Ha en mysig helg
Kram Karin

LantlivsAnette sa...

Åhh du..där hade jag allt velat vara..synd att vi har så långt till varann , annars hade jag varit stam kund hos er..eller långt o långt , men jag jobbar ju alltid...Kram Anette
P.s mina pyssel grejer kommer från Panduro, de som jag visar idag..

Solsjö - Under en vind sa...

Det är ju galet vilket roligt jobb du verkar ha!! Ha en skön helg! Kram!

MiaMaria sa...

Låter så skoj!
Man blir ju lite avundsjuk.
Ha´det så gott! / Maria

faster atta sa...

Oj, jag är precis grön av avund!!

Solsjö - Under en vind sa...

TACK! Tapeten kommer från den gammelsvenska serien....kan tyvärr inte dess namn....DEn har suttit upp sen slutet av 70talet då mamma och pappa gjorde matsal härinne. KLicka på etiketten Vardagsrummet så dyker närmare bilder upp från denna tapet! Ha en mysig söndag! Kram!

Dorthe ♥ sa...

Godmorgon och tack för ditt besök hos mig. Blir alldeles sjuk, när jag ser alla dina bilder....hade såååå gärna varit med där. Jag har länkat till dig, och hoppas, att det är okej?
Kram Dorthe

junhe sa...

vilken mysig pysseldag du måste ha haft, jag gillar också att scrappa... så vid det bordet kunnde jag sitta många timmar =) tack för besöket, hoppas din söndag blir bra. mvh junhe

Mitt hem är min borg sa...

Vilka fina bilder du visar.. Nu fick jag mycket inspiration.. =) Har du världen roligaste jobb eller.. Du verkar ju vara överallt.. =)
Ha de så bra!!
KRAAAMMM!

Brunkullan sa...

Oj vad kul att åka på sådana roliga saker!! Jag har snart bläddrat sönder mitt ex av pandurokatalogen..det är ju så mycket man vill köpa.
Men en första runda nöjde jag mig med lite saker för att göra smycken!

Men jag kan ju handla här i Östersund också, så det blir ett besök för att köpa lite scrap grejor till julkorten snart:-)

Susanne

Lallis sa...

Men vad kul!
Hoppas att du har en härlig söndag.
Mvh Lallis

NICOLINAS BONING sa...

...suck...den som fick prova att vara i dina skor en dag (eller två) ändå;-)
Vad roligt att få prova på en massa olika saker:-D
Birgitta

Sanna sa...

Gah, vilka härliga bilder! Och bilderna från PB...Gick länge och klämde på deras grejer. De hade kuddfodral som var grymt snygga och
billiga. Får bli nästa gång. :-)

Ha det gott. Kram!

Unknown sa...

Åh så mkt inspiration tack för tipsen!
Petra
blogg;
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8178

Maria sa...

Kul med pyssel!!

Broarne sa...

Hej
Såg att du tittat in hos mig. Ja nu är det hör tid att pyssla för nu är det bara kallt och ruggigt ute. Jag har lagt ut en ängel till om du vill se. Länkar till dig om det är Ok
Annmarie