torsdag 27 september 2007

men vad i fridens

sedan i lördags, så har jag sådana problem det GÅR INTE att lägga in bilder i bloggen SUCK
Gårdagens bild var ett undantag, och när jag skulle visa de jag eg hade tänkt igår, (och idag) så tar blogger inga bilder alls....
jag blir så irriterad......

suck
och jag som behöver så låååång startsträcka för att bli irriterad.....

Njut av Torsdagskvällen. För min del blir det shopping.
Igår hade vi kvällsöppet til 21, låång dag när man började 07.00
så i kväll åker jag till en grannnnnkommun och ska flanera lite
de har kvällsöppet där i kväll.

Vi packar upp så mkt snyggt på jobbet =) *tänkte visa bild men funkar ju inte* I går kom en vit liten träsoffa lagom för en hall, och ett karamell slag bord i vitt. *suck* inget som rymmmmms hemma hos oss men iallafall .....

ha det bäst

2 kommentarer:

Maria sa...

Ibland har jag haft problem med att lägga in bilder på bloggen, men inte den här veckan. Jag gissar att det blir så pga av att de fipplar med någon uppdatering eller liknande.
JAg visste inte att man kunde välja plats på Hägnan så det har jag inte gjort...hoppas bara att det blir en plats som är ok!!

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att det löser sig, vill ju se allt fint du berättar om!!! Får fantisera så länge...Kram!