söndag 15 november 2009

Bra helg

Just hemkommen från butiken det är mysigt med söndagsöppet
Alla lediga människor är så possitiva och de gillar verkligen att Söndagsflanera!
Summerar helgen Farlig fredag, Rolig Lördag och härlig söndag= bra helg!
Hittade dessa underbara bilder hos Flitiga Fredrika.. Jag gillar denna ljuslyckta och jag köpar bara om den hela tiden allteftersom den tar slut... titta så fin dem blir med ett rödrutigt band.

Denna bild kunnde lika gärna vara plåtad hemma hos oss vi har denna vardagsrumstapet och de höga smala zinkhusen som är så lättplaserade tack vare sin form - snygga bredvid en kruka
på fönsterbrädan tar ingen plats.... ryms på en tavellist
och ryms där man annars inte kanske "pyntar" Dessa zinkhus kom in till butikerna i veckan.
En annan favvo "sak" är dessa ljus stakar 69:- st med smala höga ljus 10:- st de är robusta och sirliga på samma gång tycker jag. När jag sedan ändå bloggar om "favvo" så köpta jag mej ett par skor
igår hittar ingen bild på nätet men jag kanske fotar dem sedan- Jag verkligen Älskar dem kanonsnygga till kjol åxå svarta halvhöga kängstövletter med rödarandiga remmar och massor med hyrskor...
Jag hade verkligen svängdörrar i plånkan igår lördag och shoppade faktiskt loss till barnen hemmet och mej... Maken har fått en Gazol häll platta till köksön så det hoppas jag att HAN är nöjd med (han gillar att laga mat ;) )
Efter en välbehövlig inledning på denna sköna söndag med sovmorgon ska jag försöka ta det lungt och ladda batterierna resten av denna dag på med skygg lapparna för ögonen och ignorera allt som BORDE göras-
kl 17.00 ikväll jobbar vi vårt sista arbetspass på bion vemodigt och skönt
KRAMAR

3 kommentarer:

junhe sa...

gillar verkligen inredning i tenn =) söta lykthus och formar!!!
har haft en härlig helg men lite för mycket inbokat...när hinner man egentligen gå på toaletten?
ha dt gott/ kram junhe

junhe sa...

åhhh...dessa felstavningar. jag menar naturligtvis zink!!! jag gillar inredning i ZINK!!!
ha dt gott...*igen*

Maria ( Idekroken ) sa...

Så fine bilder. Elsker sånne typer lykter ;)

Klemmer fra meg