måndag 11 januari 2010

Demin mitt i det vita !

Bild Sköna Hem

För er som besöker denna blogg då och då är det ingen NYHET att jag gillar Demin och jeanstygsinspirerad inredning! kolla in den härliga Howardsoffan i Jeanstyg!

På förra formexmässan passerade jag Artwoods Härliga monter flera gånger jag bara sööögs in där. Men säljarna hade verkligen en översittar attityd... hoppas de får sälja i alla fall Eftersom produkterna är på brutalsvenska Skitsnygga!!!!

Jag tror man måste driva butik i en stor stad om man skall sälja deras sortiment eftersom prisnivån är hög men det har fångat mitt intresse och "vill ha och behöver" nerven reagerade hela tiden....i deras monter =)

Har för första gången beställt från HM´s inredning! Det blev denna Till Sommaren Perfekta kökshandduk som ska få bo i utomhusköket! som verkligen ska få MIN stil till sommaren! i somras Orkade jag helt enkelt inte... jobbet slukade mej med hull och hår (Har gott om hull och mindre hår) Maken härjade helt vilt där i somras (han är ju kocken!!!) med sina enkla tryckimpregnerade (vomeringsvarning på den looken och trät don´t like it at all!!!) han gjorde nödlösningar så han kunde laga härliga Thailands middagar och det fungerade utmärkt men till våren ska det köket får även MIN kärlek =)

Inga kommentarer: