måndag 18 januari 2010

Nu är Formexveckan på gång i almanackan!

Bild lånad från Dixie
En av vinters höjdpunkter är helt klart Formexmässan för mej!
och idag börjar förberedelserna!

Biljetterna skall registreras alla våra kundnummer ska kollas, likaså de bokade tiderna hos våra leverantörer! vi åker alltid ut till frihamnen först! där huserar Bruka & Sia med sina Showroom och där blir det go lunch Det VET jag! Nu är det bara att avsluta nedräkningen mot torsdag snabbt hoppas jag.

Måndag idag och en lång helg bakom oss med middagsgäster och en intensivhelg när det gäller "jour" utryckningar de har duggat tätt sällan det har ringts så mycket som denna helg! Maken å jag har fastighetsjour 365dagar om året och vi har "vanan" inne men denna helg har verkligen varit "mycket".

Sedan har det hänt en olycka åxå

Min Svärfar hör till de få som åkt ALLA Andörjan lopp genom åren så han ligger i längdskid träningsperiod just nu. Andörjan är Norrbottens största långlopp på skidor och har i år 45års jubileum (tror jag ). Igår när Svärfar var ute i skogen på skidorna så ramlade han.... och fick ta sig hem med brutna revben som tryckt sönder ena lungan! i natt är han opererad så det är klar att vi är lite oroliga!

Nu har jag ytterligare en anledning varför JAG INTE ska ställa mej på längdskidor igen ;)

Sköt om ER

3 kommentarer:

Designe sa...

Vilken härlig bild! Så kul med Formex! Ha det så bra! Kram :)

Design A Cake sa...

Härligt med all inspiration man får på Formex. Ska dit på fredag o ta in nya idéer inför våren.

Hoppas det går bra för din svärfar å lycka till med roligare siffror på vågen. Det är imponerande att du bakar men låter bli att äta.

kardemumma sa...

Håller med fullständigt! Sport är livsfarligt :) bara fikat skulle kunna få mig att hasa mig fram ett par meter......eller två...
Ska vi ses,snygging???
Har du kollat nåt med Lotta?
Skrivit om min goa Formlands vänner på bloggen.
Ha det!