måndag 25 maj 2009

flirtar lite med den Amerikanska stilen ;)

Jag gillar flera olika stilar precis som jag skrev i min blogg beskrivning...
Ibland svänger jag mera mot det amerikanska retro /frächa och ibland mot den franska lantliga
men i grunden är jag en sådandär allmoge lantlig vit sak som sneglar åt ena eller andra hållet ibland.

på sommarhalvåret blir jag nog mera New england/ usa fräschig... ;)

det känns sommrigt helt enkelt... på hösten vintern då är jag "mer sugen på franska lugna influenser"

känns fräscht eller hur =)

Svart robust och jeans är snyggt ihop
Måste säga att man borde unna sig en mini semester oftare... men det är väl kostnaderna och brist på T I D som gör att man inte gör det oftare.

Ha en toppen måndag (det är väl avlönings dag idag!!!!)

3 kommentarer:

vitstil sa...

ja tänk ja trodde inte ja skulle tycka om svart ,,men lite snyggt är det allt!!!kram sola för mej me!!

Ingrid sa...

Jag vet inte riktigt vilken stil jag är, kanske lite New England mot modern blandat med lite lantlig känsla? Näää...jag vet inte!!

Jag älskar ju svart, dessa bilder tilltalar mig!!

~Livet i byn

Bygatan sa...

Ja visst är man ambivalent åt än det ena och andra hållet. Allt är snyggt på sitt vis.

Undrar om du fått hem skylten "cykelparkering"?

Jag får min lön imorgon..27:e, ska ta en shoppingtripp då;-) när man är kung för en dag!

Ha en bra dag, kram Lena