lördag 9 maj 2009

Idag hoppas jag att jag får massor gjort

Det har regnat i natt kommer värmen nu så kommer det att explodera utomhus.... Kanske får jag chans att njuta några minuter i morgon eftermiddag om solen tittar fram - den där maken som blev min förra sommaren - han är inte så dum att ha faktiskt! han fyndade något i veckan nämligen en korgstol + nack kudde + skinn TILL på blocket, så nu kan vi faktiskt mysa tillsammans om solen kikar fram MEN FÖRST HAR VI MASSOR ATT GÖRA!

Först ska vår dotter och jag på Loppis i Arcushallen (måste vara norrlands största loppis...) Tänk där står det säkert saker som jag just nu inte vet om att jag "BEHÖVER" Sedan blir det en sväng till stan har några små "måsten"

Bilder Från Country Home

Sedan när vi kommer hem ska vi hjälpa systersonen med att packa upp en ny soffa faktiskt jeans blå Ektorp från Ikea (han gillar blått och den Marina stilen) om jag sedan hinner ska jag försöka arrangera de porlande grodorna från leverantören Mr Fredrik som jag inte hann här om dagen.

Jag hämtade ut mitt Bon A Parte paket igår, helt otippatt beställde jag den här klänningen för många veckor sedan - Men nu när den kom så gillade jag den skarpt, jag brukar inte villa visa "Låren" som jag kallar dem... - alltså överarmarna och sedan var den figursydd och fodrad...inte mitt vanligaste val... men jag storm gillar den. Det andra i paketet var förstort (kan inte tro att det är sant men så var det =) Så dagens tips får bli: kolla in Bon A Parte de har nu 20% rabatt på massor. Plus att det kommit flera av "sommarens favoriter" i fler färger.

Nu ska jag ta mej en m morgon dusch och prova NYA Scrubsaltet börjar helgen med doften havsbris... HA det bäst

2 kommentarer:

Ingrid sa...

He-he jag vill inte hellre visa "låren" av någon anledning ;0) Klänningen var skitsnygg, du kommer att bli så fin i den.

~Livet i byn

Vardagsdrömmar sa...

Kanske vi sågs?! Blev det några fynd?
Klänningen var ursnygg, måste gå in och titta./Ingela