torsdag 21 maj 2009

Men M A M M A !!!

Men Glad Lördag tänkte jag skriva men det är ju faktiskt bara TORSDAG
Men tar man ut glädjen i förskott spå KAN man få roligt två gånger...
=)
Idag Har jag FAKTISKT följt vår dotter till PIT´STAN (Piteå) hon hade fotbollsmatch jag insåg att det var första fotbolls överhuvud taget denna säsong... oj vad jag njöt i solen och då jag fick heja lite...insåg att jag jobbat alla dagar i sträck sedan 14april (jag vet jag är på jobbet nu ikväll igen men jag ska bara jobba liiite så det räknas nästan inte.) En köksleverantör har idag monterat in ett visningskök i vår butik och efter mässan i helgen kommer ett visningskök till - Kul när det händer saker i butiken!

Men MAMMA vad har du för halsband!?!

Det står Maja på ett hjärta och Hampus på det andra,

de dinglar på en läder rem med lås i nacken!

En Tjej som jobbar Extra, hade gjort ett till sig själv (med sitt namn & pojkvännens namn på) och då ville jag direkt ha ett med barnens namn på! Alltså ett handgjort halsband med ditt val av namn eller text på kan bli ditt för 179:- (ord 199:-) det är bara att maila texten + din adress & tel nr till handplockat@hotmail.com så hör vi av oss innan leverans kan det vara något för dig???

Jag log för mej själv! Maja frågade spjuveraktigt varför HAMPUS hjärta var större...

Hmmm kanske för att lille brorsans namn är läääängre!!!!

2 kommentarer:

homebylina sa...

Jättefint halsband! Har en platt ring med halskedja med våra barns namn på, har tre barn så jag tyckte det skulle bli för mycket som dinglade runt halsen om jag hade stavar/hjärtan =)) Men det känns fint att ha dem "nära" hjärtat. Ha det gott! Kram Lina

Ingrid sa...

Vad fint,har också kikat på liknande halsband.

Men inte jobbar du igen? Hem och vila med dig ;0)

~Livet i byn