söndag 3 maj 2009

Home sweet home

Vi har verkligen hafte en lång helg jag har både fått undan saker på jobbet och sedan även kunnat vara hemma lite!!! bild från Luna light
Denna morgon tog sonen maken och jag ett varv runt eljuspåret innan frukost! vi hittade förvånat en stor död uggla på själva frilufts stigen !!!
När vi prommade där i friska luften sa vi just att denna helg har nästan känts som en VECKA, vi har hunnit mycket och samtidigt slappat i solen och myst.


På senaste IKEA turen unnande jag mej en rotting stol med vit kudden den ska få bo på vårt trädäck. Igår & idag har jag verkligen njutit i solen i den, man jag hade ett fårskinn på den för säkerhets skull.
Vilken sommar helg - idag hälsade några kompisar på så vi spelade kort och sedan grillade vi. Nu känns det att man varit ute hela dagen! Nu är denna härliga helg över och jag ska jobba någon timma ikväll.

Igår satte vi ut våra dvärgvädurar på blocket och swich vad många som var intresserade två är sålda och de andra är tingade till på tisdag så vi kanske inte har någon kvar!!! vi får se efter tisdag.

Hoppas ni har haft en lika härlig helg!


2 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh var det era sötnosar jag såg på Blocket!! Som tonåring hade jag en egen dvärgvädur som jag älskade.

Än i dag minns jag honom med stor värme. Han var superspeciell, sov i soffan eller i mamma och pappas säng. Gick på toa som en katt och följde oss överallt...

~Livet i byn

homebylina sa...

Vilken härlig helg ni haft! Åh, jag ångrar mig så...hade faktiskt en sådan rottingstol/fåtölj du köpt för några årsedan, tröttnade på den, sålde den men nu vill jag ha en igen...har oxå ett stort trädäck där den skulle stå fint =)Ha det gott! Kram Lina