fredag 15 maj 2009

Fredags pirr

Äntligen FREDAG... Två dagar i Umeå och gårdagen var MYCKET Bra. Ni vet väl att jag tycker det ska stå "Beckers på Burken" redan! men det är verkligen nyttigt att åka på leverantörernas informations träffar.. besökte Norrlands största butik Färg & Tapet i Umeå, sedan blev det HELdag med information. På torsdagen hann vi med lite shopping - barnen nöjda & mamma hjärtat varmt då de blir glada! för sommarplagg!

Fortsätter visa bilder från "nya projektet" här ser ni Sandbergs tapeters fina tapet Wilma i grönt. Sandbergs resande hälsade på butiken Torsdag morgon och fick se "bägge butikerna" hon gillade det hon såg och DET var ju kul.

Linumkuddar på den gröna"friarbänken"

Jag blir nipprig av de här snygga "amplanra?!?" för mej är de ljuslyktor lite "större"

Suddig bild sorry.... gröna "gelekulor" från sia som du sätter i en vas och sedan arrangerar blommor i -liten betongkruka med pärlhyacint i och mossa , zinkkrukorna finns i tre olika storlekar OCH FRANSK GAMMAL ANTIK ZIFON!!!! Kan det vara nåt?

Idag tar mina chefer beslut om när vi öppnar! jag hoppas i morgon lördag men annonsen ska hinna in i dag i så fall ( så känner jag herrarna rätt så blir det först till veckan!) återkommer så fort jag vet!!! Nu vet jag Det verkar luta åt Måndag kl 12.00 =)

Sköt om Er och varandra

4 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh det ser så fint ut ! Önskar jag finge gå där och strosa och fingra på allt fint !!!
Ha en fin helg !
Kram/Lotta

homebylina sa...

Fina bilder....som vanligt =)Ha en bra dag! kram Lina

Ingrid sa...

Ohhh...så spännande!! Har du hunnit göra schemat?

~Livet i byn

timelesshome annika sa...

Hej välkommen att delta i utlottning av några gåvor.
Jag firar ettår som bloggare!
Annika