torsdag 14 maj 2009

Pastelligt på "jobbet"

Jag älskar den här färgen! och patinan på den gamla köks soffan! just nu är soffan full med varor som packas upp blå pärlhyacint i kruka från Sia b la...

Järn sängen ska bäddas!

Löpare i linne från Kardelen och pastelliga prylar...

Ny upp packat från Olson & Jensen

IDag är det Beckers information i Umeå som gäller hela dagen... Sedan styr vi kursen hemåt... jag hoppas det anlänt massor på butiken imorgon kommer smycken från Björg ;)

Hälsningar från Väster bottens Ostens förlovade län....

6 kommentarer:

junhe sa...

smyckena från björg låter intressanta =) tittar in igen för att se om du lagt in ngn bild! ha en bra torsdag/ kram junhe

Ingrid sa...

Hoppas du har det bra där nere och att det snart är dags! Så mycket snyggt det packas upp...

Jag vägde mig i dag :0)

~Livet i byn

homebylina sa...

Skulle så gärna besöka din butik, lite långt bara...men kommer jag kring Umeå trakterna så lovar jag att titta in =) Ha en bra dag! Kram Lina

Emelie sa...

Vilken här blogg du har med sååå många fina bilder att drömma sig bort i...
Glad att jag hittade hit!
Kram Em

Hanna sa...

Hej, ville bara höra med dig om du mätt hur långt du vill ha halsbandet runt huvudet till knuten på halsbandet. Är klar med allt utom de.

Kramar Hanna

sussi sa...

Hej
Oj så fina saker du packar upp, kommer in o spanar när du öppnar.

ha en bra kväll/ sussi