måndag 11 maj 2009

Intensiv vecka stundar.....

Bild Wiliams Sonoma
Men nu rusar tiden igen... Denna veckan är verkligen tjockt! fulltecknad men det är en kul vecka... idag ska jag fota så ni får se bilder från "projektet" i morgon... Valet av dagens första bild har att göra med att nu har familjen börjat prova sommar stassarna =) Sonen funderade mycket oroligt i går kväll -men alltså kommer vi att hinna packa tror ni???
(det är än "paret" veckor kvar + några dagar tills vi åker)
bild från Kitchen and bath ideas
Just nu vill jag bara köpa dubbeldörrar och fina gamla fönster och sätta in dem på alla möjliga ställen hemma!
Innan vi åker på SEMESTER ska vi göra ett "plank" så vi får en "ryggrad" till våra kaninburar utomhus. På varje sida om det planket skulle jag vilja ha ett sådant här skjulskåp.. till allt "löst" som hör till trädgårds skötsel och kaninvård. Men de hinner vi inte innan vi åker ;)

bild från Kithen and Badth ideas
Kolla in vinklarna i taket
visst är det mysigt med vinklar som inte är "vanliga"
bild från Deborah Jones
Inga härliga sängkläder kunde hjälpa mej i natt - jag var dundertrött efter den hektiska gårdagen att jag bara slocknade i soffan - och naturligtvis vaknade jag där 00.30 och kunde inte somna om halv tre gick jag upp, det var bara att ge upp.. Men då fick jag tvättat två maskiner så inget ont som inte har något gott med sig.
Bara *fniss* inte det blir samma visa i kväll
Ny arbetsvecka Nya möjligheter
Over and Out

9 kommentarer:

Ingrid sa...

Inget kul om man inte kan sova, jag har oftast motsatt problem. Är kvällstrött och morgontrött...

Men nu är det ny vecka och nya tag!

~Livet i byn

Tina sa...

Hihi...det finns nog tid till att packa för sonen va? :-) Jätte fina bilder du visar! Kram Tina

vardagsvitt sa...

Hoppsan vad du nattsuddat då...
Ja det är bara att ge upp om man inte kan sova!!
Fast du hann ju ett helt dagsverk hihi...
Hoppas du får sova i natt.
Kram Marith

homebylina sa...

Fina bilder som vanligt!! Vart ska ni åka på semester!! Kram Lina

Hanna sa...

Så underbara bilder.
Hanna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Vilka underbar bilder du bjuder på. Skulle gärna vilja ha badrummet det var ju som en drömm.
Mvh Tess

Krusidull sa...

Hej hopp
Åh vad jag längtar till havet när jag der din bild, här är just nu bara ruggigt o duggigt.
Jag fixade ett sådant torn förra sommaren, fast mitt blev vitt till sist, kolla in det på min blogg, finns både bilder fr förra sommaren och i år.
Grannarna fr Finland har döpt det till Mumin huset... lite fyndigt.
Kram
Krusidullan

Floralis sa...

Jisses, jag hoppas att du får sova bättre snart... Jag är fullkomligt sanslöst trött just nu. Vet inte om det beror på pollen halten som stiger dag för dag.
Hoppas att ni får det bra på resan. Ska bli spännande att se era projekt... : )) och helst då planket. Går i samma tankar men har inte hittat någon snygg mall än... : ))
Ha det gott!
/Anneli

Ingrid sa...

Jag kämpar på, skrev inlägget på dag 3 då jag trodde jag skulle dö. I dag på dag 6 så är allt normalt igen. Jag är inte hungrig och sötsuget är borta.

Ev. ska jag väga mig i morgon, men bara kanske...

~Livet i byn