onsdag 29 september 2010

Borde plocka kottar...

Idag blir det bilder från Danmarks mässan och en av våra leverantörer

Jag borde bege mej ut i skogen och plocka kottar tänker jag när jag ser den här bilden ... enkelt och dekorativt på ljus kronan... Men jag kan lova att det inte finns TID ÖVER för någon kott plockning... ;) JAG MÅSTE jobba kvällstid denna vecka på HP så vi får in allt nytt. (KUL)

Denna flerfärgade serie köpte jag in i nästan allt, lyktor, kottar "pollor/pumlor"mm

Denna goa trådrullesförvaring är åxå påväg till oss!

Förra veckan och denna vecka går till HISTORIEN... Otur och elände!
Sådan där som bara kräver att man lägger allt åt sidan och LÖSER problemet gällande både det ena och det andra + FLERA DEADLINES! och denna vecka har börjat i samma anda! Jag brukar faktiskt vara en gla prick men idag känner jag mej lite tystlåten. Kramar till alla sjuklingar säger jag då bara! Kort om personal gör att jag inte hinner det jag ska =) Men i kväll får jag arbetsro på HP så det känns bra (trots att jag missar sonens träning).
Denna morgon startade jag tidigt !!!! TRE???? Hallå kunde inte somna om ... så jag "entrade" kontoret tidigt, SKÖNT!
Tack för att ni kikar in =)

2 kommentarer:

Nanna sa...

Hoppas att du snart får lite mer ro så du får njuta av denna underbara höst! Hade jag bott närmare så hade jag definitivt kommit in o besökt din butik!

Elin sa...

Den där tapeten har jag växt upp med! :)