lördag 11 september 2010

SOM HEMMA ;)

Vi har här i Älvsbyn tydligen haft 3 VARMA brittsommar dagar (jag har suttit i förhandlingar så jag har inte varit utanför dörren) men jag har förstått att det varit kanondagar människorna utomhus har gått lättklädda +26 grader.

Så jag tycker det passar bra med bilder från en sensommar middag hos goda vänner!!!


kolla in vad min pyssliga väninna fixar och donar... små rosa minimaränger i snygg burk!
DAGENS INLÄGG BLIR TRE ;) så fortsätt att scrolla ned så ni får njuta av bilderna i fortsättning 2 och 3 ...


Jag och min andra bästis köpte denna blommiga tårt och kakspade som "tack för att vi fick komma present" Här har Värdinnan tänt ljus i gamla mazarinformar på grovsaltet i glasburkarna (jag ställer ofta ljuset direkt på saltet men detta är ju ännu fiffigare ;)

Den bakre glas lyktan har jag ju hemma med (finns på Handplockat så klart).


Det är ju inte så konstigt att jag känner mig som Hemma ! vi Gillar nämligen samma saker värdinnan och jag... så det bulliga HOME bokstäverna bor här åxå.. Värdinnan är mycket svag för vitt porslin med blå decor!!!


Robban radion i Cath Kidson mönstret Yummy den passar sååå bra i detta smakfulla hem....

Just detta mönster är slutsålt men nya mönstret på radio är på väg till oss kolla in det på Roberts Radio i bakgrunden en brukakorg med ranunklar i!

Förresten jag kan ju avslöja något denna lördag! Vi har lagt vår första order på Cath Kidson härliga badrums /spa serie + annat snyggt till köket ;)

Kökstapeten heter Wilma och finns att köpa på Interiör & Design ;)
Scrolla ned det kommer mera!!!!!

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Så fint det var i tallrikshyllan ! Nilla