måndag 27 september 2010

Söker med ljus och lykta efter en industri dörr.

Jaha hur i fridens ska man få tag i en en skjutdörr GÄRNA en gammal industri dörr....
har en plats där den skulle få kärlek och omvårdnad!!!

Vet inte vart jag ska söka helt enkelt, tips emottages TACKSAMT!!!! Har hökat på blocket i snart tre år men jag tror att sådana bara kastas...

Hösten är en Intensiv period på jobbet ... men igår eftermiddag började plötsligt denna text att blinka i pannan på mej

Battery low. Recharge now ... or soon, very soon!

Så det var bara att inta vågrätläge och lägga "måstena åt sidan" - ikväll blir det samma sak!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ok vi får gå i skift ;0) Den enda som händer om du loggar in när jag är där eller tvärtom är att man kastas ut med orden "Du har loggat in från en annan dator med samma lösenord..."

Så även om vi krockar ibland är ju inte det hela världen.

Jag ska fota berlocker i kväll hade jag tänkt.

Har du sett alla mina 1001 mail? Ha-ha stackare, snacka om MAILBOMB!!

~Ingrid

Lina Gardelid sa...

ÅÅÅÅH vad du och jag har samma smak och vad jag blir inspirerad av dina bilder!! :D

Nu är jag igång igen och det firar jag med att ha en tävling på min blogg! Annorlunda, färgglada, fina, kul och användbara kort lottas ut! Ta gärna en titt och se ifall du vill vara med!
Hälsningar
/Lina (f.d Lina på gården)