söndag 5 juni 2011

Gratis är gott !!!



Innan vi åkte på semestern så hittade maken två kastade symaskins under redes ben...
jag tror jag ska använda dem i vårt utekök!
hittade denna bild, rejält retro och snyggt med det långa egenproducerade skrivbordet!

båda bildern hittade jag på stadshem.se

På vår kallvinda som vi tömde i påskas har vi en oregelbunden murstock
 den ska få bli fin den dag vi kan inreda rummet, jag vet inte om den hamnar i badrummet
eller i "dotterns nya rum"
Ska ta skissblocket med mej på stranden idag och klura på lite olika alternativ...

Tänk vad det är mycket man vill göra
får nog bli blocket .se och loppis försäljningar i sommar så man kan starta med något av alla projekt!!!

vad har du för projekt på gång?

1 kommentar:

Ingrid sa...

Massor av projekt, har målat inne alla dörrposter i går. Krispigt vita och fina blev dom.

Valde tapeter till kontoret i går, det blev från Eccos vita kollektion. Sedan ska vi måla källartrappen både väggar och själva trappen...

Sist men inte minst göra ridbanan och flytta åt föräldrarna. Jag tror man får lov att använda sig av nattimmarna också.

Låter härligt med skissblocket i solen, kan nästan se det framför mig.

~Ingrid