måndag 13 juni 2011

We go BANANAAAS


När vi står utanför hotellet och söker en taxi så vilar vi ofta ögonen på denna bananklase =)
detta är de sk Afrikanska bananeran de är små /korta och lite sötare än de "vanliga"
är det sant att en bananplanta ger en stock med bananer och sedan inga fler ?
Här tar man vara på ALLT =)
ofta finns det en grönsaksdekoration på tallriken när den kommer ...
här gurka som kruka ett salladsblad och tomatskal blidar tillsammans en blomma =)
vår dotter har fotat denna på vår favvo resturanb Black Cat
dit blir det en tur till i kväll efter som Rickard fyller år idag !!!
GRATTIS
(vi sjöng redan inatt när klockan passerat tolvslaget men det blir nog fler ggrantar jag idag !!! )

OOOOH  YES !!!
jag har länge gått och snegla på
skyltarna för HOT STONE MASSAGE!!!

Igår provade vi (Emma Maja och jag) detta
90 minuter Upplevelse och njutning.. för under 200.- svenska kronor...
när vi var färdiga utbrast Emma
-Jag har nog ALDRIG tidigare varit så här avslappnad i hela mitt liv...
och jag är benägen att hålla med
helt UNDERBART nu är all stress bortblåst och nu har SEMESTERLUNKEN hittat mej !!!
Kan varmt ( åååh jag vet billig ordvits IGEN ) rekommendera Hot Stone Massage!

med kärlek

Inga kommentarer: