söndag 12 juni 2011

Ingen gör bort sig som jag !!!

Sitter här med ett STORT leende..
Min mamma hade en gammal LP skiva med Lill-Babs
Den skivan hade ett spår med låten
INGEN GÖR BORT SIG SOM JAG!!!
den brukar jag får nynna på ofta =)


På denna resan inget undantag!!!
"the GIRL´s"  brukar åka på nattmarknaden i huvudstaden (lördagar och söndagar) här på semestern...
sist vi kom hem därifrån var vi MYCKET nöjda med inköpen!!!
Vi var Varma (det är SÅÅÅ VARMT på nattmarkanden)
och trötta och fnittriga ...
liiite uppspelta och glada över våra "fynd"
Pappor och söner hade stannat på hotellet och vi drasslar in på hotellrummet med massor med påsar och bara sjunkerihop med nöjda leenden!!!

så jag bränner av en blivande klassiker....

- ÅÅÅÅÅH jag har köpt EN väska... VILKEN av dem vill ni SE ?

6 kommentarer:

Livet i byn sa...

Oh vilken snygg väska, hur såg den andra ut ha-ha!!

~Ingrid

Handplockat sa...

lika snygga ;)

Ingrid sa...

Loppisen är nog kvar när du kommer hem. De ska ha den öppet någon/några veckor.

~Ingrid

kardemumma sa...

Hahahaha....vi har köpt lika väskor säkert lika många också!
Jag längtar ihjäl mig tillbaka när jag läser om allt underbart du beskriver och då har jag knappt varit hemma en månad ;)) Vad helnysigt ni verkar ha det!
Hur blir det med Formland?Får man hänga med (please!!!)
Kramar i massor!
Carina

kardemumma sa...

Helmysigt ska det vara å inge annat!

Handplockat sa...

Japp Gumman Vi har det toppen =)
Ja det BLIIIIR Formland för mej =)
klart du ska med =)

kramar i massor