onsdag 21 maj 2008

Papperspyssel

Hela huset är som en nytvättad halvstruken garderob sommarkläder varvas med vinterkläder som ska stuvas bort När man bor i ett gammalt hus som vi gör så är förvaring en klurig bit.. 5 fasta garderober i HELA Huset... så vi bär om alla kläder och på lördag börjar vår resa mot sommaren. Så nu packas det bland alla andra projekt. Suck...
Wow vilken härlig loppis i går Tre bloggare kikade in LEA´s Lantliga och Smycka Dej & vitstil. Lea har jag inte träffat förr så det var så kul att du tog dej tid att titta förbi OCH att säga hej hon åkte sedan vidare till Gårdsromantiks butik Hjortgården. Sedan kom favvo cafe innehavaren med familj på loppisen Lena Från Cafe Rävasten och hennes kompis = bullar i frysen TACK goa människa. Lenas kompis köpte Vitstils UNDERBARA vita slagbord. Ska visa mitt fynd på bild imorgon.

I kväll ska vi en snabbis till våra vänner som vi ska hjälpa till med att ordna en stor fest i sommar. Sedan har jag lite papper fix åt dem kvar som jag måste klämma in innan vi åker på semester.
Hittade en ny blogg bekantskap French Garden House Hon bjöd för någon dag sedan på dessa romantiska klippdockor som du kan spara på din egen dator och skriva ut för olika sorters pappers pyssel. tänkte att jag skulle bjuda på dem för Er som inte hittat dit =) så högerklicka och spara. Om det är dessa romantiska donnor är din stil.
Håll tillgodo =)

8 kommentarer:

Vända blad sa...

Fina klippdockor! Ska kolla in hennes sida lite mer, den verkar spännande...
Jag är nästan bortskämd med att ha nära till Hjortgården, bara tvärs över vägen...Kul!
Ha en bra dag!
Kram Maria

Anonym sa...

Men se....nu har jag missat ännu en till loppis i Ä-byn. Jag har så otroligt lite tid över just nu, jag brukar "tjuvfara" in på ngn loppis under dagarna (när jag kör blombud)
Så härligt somrigt du har fått till det i köket, väntar bara på att sommaren kommer men du möter ju upp den du......Vart är det ni ska? och i 3 veckor, lyckost!

Ha en bra dag
Kram Pernilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Vilka underbara klippdockor!
Njuter....

Kram nilla

casa nostra sa...

i like your blog very much, so i put your link at my list if you don't mind.

Smultronstället sa...

hihi vikka fina klippdockor,tack för dem.Måste nog åxå besöka henne.

Må så gott
kram M

vitstil sa...

vill önska trevlig resa till er familj,,,,nu vi bokat fast vår resa åker den 11/6 det ska bli skönt kram susanne

Inspiration i vitt sa...

Hej: vad glad jag blev över din kommentar till min nya blogg.

Har aldrig varit här men kikar gärna in igen.Oj vilka snygga hyllor du visar i det förra inlägget(skulle villa haa)
Kram på dig/ingela B.

faster atta sa...

Oj, då har ni fler garderober än vi.... Vi har 3 fasta och måste nog stuva undan lite vinter och höst kläder i kartonger i uthuset.... Suck, det är ju så tråkigt att packa, känns som attvi nyss packat upp allt... ti-hi..