torsdag 12 mars 2009

Visa uppskattning

Himmel vad jag är rädd att jag inte VISAR min uppskattning till alla i min närhet... Det Är ju så enkelt att bara säga - ååh va bra du är .. Du vet väl att jag uppskattar dej... Himla fint du gjort... osv... (jag tänkte på det i morse när jag vaknade kl 03.00 och inte kunde somna om) Så jag får väl börja med att ge er alla besökare här dagens hjärta, Ni är ju mina "Sweet Peas" - Jag uppskattar Er verkligen - kul med Er "feed back"Kommentarerna här är verkligen vardagsvitaminer.
Just nu är jag - Tvål... krämer i alla former "tokig" jag är verkligen inne i ett stim just nu.. det är väl det där med att huden är torr och trist.

alla bilder idag Country Living

Trädgårdsutmaningen tog slut förra torsdagen men den fortsätter I NY tappning FÖRSTA Torsdagen i varje månad hela 2009 mer om detta inför första torsdagen i april Kramen till alla som deltagit i februari... oj så mycket fint Ni har visat och inspirerat

10 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Så nydelige bilder :) Ja skjønner godt hva du mener. Men det er jo umulig å rekke over alt og alle. Det blir jo likt for de fleste.
Alltid koselig å få kommentarer, men også koselig å gi. Så får man ta det som kommer, og kose seg med det ;)

Skatan sa...

Hej och tack vännen!

Tack det samma till dig förresten :)

kram,

A.

annashusidingtuna sa...

Ja, det är verkligen viktigt att visa uppskattning, det är en del av det roliga med att blogga tycker jag att man får och ger uppskattning till varandra.
Kram Anna

Kisa Lottas Positiv sa...

Ja, man ska verkligen försöka att visa uppskattning. Det betyder så mycket. Du har en såååå bra blogg tycker jag.
Ang. drömträdgårdsutmaningen så har jag fortsatt att visa bilder o skriva på torsdagarna, för det var ju så kul. Men nu ska jag skriva en gång i månaden hela året.

My home is my Castle sa...

Såå vakre bilder...
Ha en fin kveld :)

Klem,Kari

Kamomilla sa...

En fin tanke bakom ditt inlägg idag...

Viola sa...

Visst är dt roligt att få uppskattning och att man lämnar en rad efter sig, försöker alltid göra drt till alla som skriver till mig, härligt att få respons, hoppas din kväll är bra, kram

Maria renoverar sa...

Hej!
Jäätehärlig blogg!
Hälsn MARIA

Ingrid sa...

Du om någon är väl bra på att visa uppskattning :0)

~Livet i byn

Lilla huset på prärien sa...

Jaaaaa tvål är härligt!! De där stora fyrkantiga är verkligen fina - sådana skulle jag kunna tänka mig ett helt stim :) av!

Önskar trevlig helg!

Kram Jenny